HTML

Az ország tesztje

Friss topikok

  • komplikato: A teszt nagyon nem reprezentatív, ennyi erővel készülhetett volna a Haza és Haladás blogjának olva... (2012.11.15. 14:21) Eredmények - Ország teszt
  • vénasszony: Minden kérdést akkurátusan megválaszoltam, ellenőriztem, egyetlenegy sem maradt ki, mégis azt atáb... (2012.11.14. 06:28) AZ ORSZÁG TESZTJE - TÖLTSD KI TE IS

Archívum

AZ ORSZÁG TESZTJE - TÖLTSD KI TE IS

2012.11.02. 17:36 orszagteszt

Kedves Látogató!

Kérlek töltsd ki ezt a TELJESEN ANONIM közéleti tesztet és oszd meg Te is ismerőseiddel a facebookon! Az összesített eredményeket, ha a kitöltők száma elérte az 1 000 főt meg fogom osztani itt a blogon. Szerintem érdekes lenne az eredményeket tudni és a kitöltése semmibe nem kerül, mindössze 3-5 percbe telik, 37 rövid kérdésre kell bejelölni a választ, amit gondolsz.


u.i. Kérlek osszátok meg ti is ismerőseitekkel a teszt linkjét facebookon, hogy minél többen kitöltsük.

http://www.esurveyspro.com/Survey.aspx?id=fd5d447f-d10d-4207-9b90-b6a2c783b31b

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://polteszt.blog.hu/api/trackback/id/tr344885833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vénasszony 2012.11.14. 06:28:35

Minden kérdést akkurátusan megválaszoltam, ellenőriztem, egyetlenegy sem maradt ki, mégis azt atáblát kaptam, hogy a továbblépéshez meg kell válaszolnom a kérdést. Itt valami nem működik!!!
süti beállítások módosítása